pühapäev, 29. juuli 2012

Kitsa JA niiske

Kelly star - thicka kui snicka 2





IgA Mees tahab tuss OLI Tihe JA märg. Vaata annab Meile mõned mugavust JA lisada täiendavaid rõõmu. Aga ENNE tsitaatides ma hakkasin seksida, tundus, et IgA kiisu on tihke JA märg. Ainult juhul Tema Esimene suhe Sain teada, kuidas näha tegelikult on. Kuigi kiisu Oli märg, kuid kindlasti Mitte NII valik tsitaatides ma nõudsid mu seksuaalseid fantaasiaid. Lihtsalt tuss OLI Oige, JA pärast 1. sisesta dick sisse tuss, ma tundsin soojust ja rõõmu. Aga Mitte paljastada kõike OMA kogemusi seksuaalse kõik avaldatud Filmi. Ma EI tee, Kas Tema tuss on pingeline, kuid võib projekti OLLA raames esitleti Kindel, et näha piisavalt niiske.


Ma EI kadesta vaata Kutt on film, AGA ma ei ole. Näha Lõbus vaadata, tsitaatides Teised Seda TEHA, JA mida kasutatakse hiljem seksuaalvahekorra ajal. Erootilised filmid on Ideaalne õpetamise seksuaalne seisukohti, kuid irooniliselt, sest vaadeldud seisukohad EI OLE Dünaamiline MUGAV ja Maandumiseks meeldib mugavus seksuaalvahekorra ajal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar